ronjaaaandersson

Alla inlägg under december 2013

Av Ronja Andersson - 10 december 2013 20:09

Heej allihopa!

Nu kör vi en galeen önskelista! De här grejorna hade varit något till jul va??:


*Animo kavaj

 
*Samshield hjälm
 
*Animo ridbyxor med grip
 
* Bruno delgrange sadel
 
*Free jump stigbyglar
 
*Dyon träns
 
*Prestige senskydd
 
*Tävlingsskåp
 
Det här är jättedyra grejor som jag drömmer om! (har gett mamma och pappa en lite mer normal önskelista också)
 
//Ronja


Av Ronja Andersson - 10 december 2013 08:09

Heej. Just nu sitter jag i bilen på väg till skolan. Bara långa tråkiga lektioner idag. Men då är det bara att se fram emot en härlig skritt tur med mina underbara hästar ikväll. Måste sluta skriva nu, är framme på skolan. See ya. //Ronja

Av Ronja Andersson - 9 december 2013 20:54

Hejsan här kommer en sammanfattning av det här tävlingsåret;
För mig och Knut har det ju inte gått så bra i år då han fick en hovbensfraktur i början av Mars. Det har varit en lång rehabilitering, men snart så kan vi börja rida honom igen. Jag är mest rädd för att jag har blivit för lång för honom. Men vi ska fösöka hitta en något mindre medryttare som kan rida honom några gånger i veckan.
För mig och Linan har det gått något bättre då vi har gått från att nästan inte gå runt en L:D bana till att hoppa en L:B bana utan problem!!
Vi kom även nolla och tvåa i KM:et som gick i L:B med höjning till L:A i omhoppnigen!!
Vårat mål till 2014 är att tävla på L:A och MSV B nivå, vad är erat mål med eran ponny/häst 2014?? Komentera!
I helgen så blir det att vara med i Vännäs ryttarförenings julshow, kom och titta! Den är nu på söndag(15/12) kl 13.00 Här kommer några bilder

Jag och Linan från KM:et

Jag och Linan från prisutdelning i Lyckseleå

Jag och Linan från Lycksele. Foto: Ronja

Jag och Linan från Luleå

Jag och Linan på våran första tävling i Nordmaling

Jag och Knut från en dressyrtävling i Lycksele 2012

Jag och Knut i Vännäs 2012

Jag och Knut ute på en promenad

Av Ronja Andersson - 9 december 2013 17:44

Hej allihopa!

Nu är vi tillbaka här igen. Vi bestämde oss som sagt att byta tillbaka från http://teamskimmel.horseworld.se till den här igen. Tyckte att det var bättre här!

Hoppas att du vill fortsätta följa våran resa ända upp till toppen!

Så nu väntar några grymma inlägg och massa julöverraskningar!

Hejdåå //Linn o Ronja

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards