ronjaaaandersson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ronja Andersson - 29 oktober 2012 08:13

Heeejsan!


Just nu ligger jag i sängen och SLAPPAR! Har tänkt gå och äta frukost snart. Men jag skriver ett inlägg först... Idag ska jag iaf. Fara till farmor kl 11 och äta lunch =) Sen ska jag väl hem och smörja lite grejer för det är klubbtävling imorgon på norrmalm. Och jag ska hoppa Mansell 70-80 cm. Så det blir spännande! Nu måste jag gå och äta frukost =) Har tänkt äta en macka men NUTELLA på! Gött....//Ronjaaa


 Nutella in my heart!

Av Ronja Andersson - 28 oktober 2012 07:58

Heej!


Jaaa jag vet... nu var det längesen jag bloggade.Men jag har haft en liten paus!

Det som har hänt senast jag gjorde ett inlägg är att vi har sålt Stjärnan :/ Hon har flyttat till en liten ridskola i Älvsbyn. Och sonny (sagas häst) har också flyttat tillbaka till sin ägare.

Sen har det väl inte hänt så mycket! Men igår hade jag en stalldag! Jag mockade 5 boxar, la in mat och vatten  i alla boxar. Och sen åkte vi och red på norrmalm sen tog vi in hästarna =)

Det ska jag göra idag också =) Men nu har jag inte så mycket mer att skriva så det kommer lite bilder istället =)


Före ridturen


efter ridturen!


Hejdåå //Ronjaaaa

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards