ronjaaaandersson

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Ronja Andersson - 14 december 2013 22:02

Hej, i går så åkte jag till min kompis istället, så jag åkte buss direkt efter skolan. Igår på skolan så hade vi ju Luciacupen, det gick ganska ganska bra för våran klass då vi förlorade en , vann en och det vart lika i en. Man kunde även vinna pris för bästa utklädnad det vann klass 9a, dom var utklädda till zombies. Vi var utklädda till ninjor.

Idag så var det genrep inför julshowen som ju är i morgon. Det var svin kallt när man skulle vara utan jacka. Fötterna och händerna tappade jag känseln i.

Ikväll så har jag gjort det juligt på mitt rum. Tog fram tomtar och glitter och sånt. Hög mysfaktor!!

Kollade just besöksstatistiken och vi har 253 sidvisningar i december! Så sjuktbra!! Tack så mycket!!! Men det kan bli mer. Ge några förslag om hur vi kan göra bloggen bättre och roligare att läsa!


// Linn <3<3

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards