ronjaaaandersson

Alla inlägg under mars 2012

Av Ronja Andersson - 30 mars 2012 13:22

Okej då ska man bara gå ut och packa det sista inför tävlingen i Skellefteå. Vi ska åka vid typ halv 4. Min kompis Lalla Körde upp sin häst i morse, vi ska sammåka upp, jag och mamma tar hästarna och Lalla och hennes mamma kör upp husvagnen. taggar sjukt mkt!!!!!!!!   Jag är ganska närvös men jag tror att det kommer att gå bra!! =) =) =) =) 

                   

                                                  
                                                  
                                                  
                      //Linn

Av Ronja Andersson - 29 mars 2012 19:14

Heejsan!

 

Imorgon åker vi ju till Skellefteå och tävlar =) Det ska bli jättekul! Linn o Lalla ska också dit =) Men jag kanske inte hinner blogga imorgon så då skriver jag när jag kommer hem igen

 

                        Heejdååå /Ronja

Av Ronja Andersson - 28 mars 2012 18:06

Heejsan!

 

Idag så har jag varit i skolan. Sen åkte jag buss till Norrmalm för det är ju Onsdag och då är det hoppträning. När jag kom fram så sa Linn att träningen var inställd :( Men jag och linn hoppade en bana iaf. Med stjärnan gick det SUPERBRA och vi provade ett nytt bett som funkade mycket bättre än det förra. Jag hoppade också Zarre och det gick också SUPERBRA! Vi hade med titthinder och det var en grind som jag trodde Zarre skulle stanna på men han hoppade på första försöket   I helgen är det tävling i Skellefteå TAGGA TAGGA TAGGA!

 

                  Mvh Ronja =) 

Av Ronja Andersson - 26 mars 2012 19:59

Hejsan svejsan i helgen så tävlade jag i SURF det gick super bra jag fick två tredje placerinar så jag är super nöjd med Knutis. Idag så tränade jag dressyr för Emelie det gick jäätte bra, Knut går så bra i dressyren nu. Nu i helgen så är det tävling igen i Skellefteå men då är det hoppning. På lördag ska jag hoppa LD och LC och på söndag LC, så vi får hoppas att det går bra!!! Men nu måste jag gå så hej då!!!  // Linn  

Av Ronja Andersson - 25 mars 2012 19:55

Heej!

I helgen har vi varit i agnäs, det var jättemysigt!

Och idag har jag ridit Stjärnan på norrmalm, jag hoppade linjer och en bana.

Jag red ut med Zarre och det var SUPERHÄRLIGT!

 

Men imorgon är det  skola igen :( Nu måste jag tyvär gå Herrå //Ronja

Av Ronja Andersson - 22 mars 2012 20:00


Hejsan det var läng sedan jag uppdaterade men jag ska försöka att göra det oftare. Men i helgen så tävlade jag på SURF i L:D så stannade vi ut oss men det var mitt fel för att jag vart så nervös men i L:C så kom kag 2:a så jag är ganska nöjd ändå!!    I helgen så blir det dressyr tävling på SURF. Taggar sjukt mkt!!!! Idag så har jag varit i skolan som vanligt. Igår tränade jag för Eva, det gick jätte bra vi tränade på linjer och omhoppningssvängar. Bästa Knutis!!!    

Jag och knut efter en andra Plats i 80!!   

Jag och Knut på framridningen i helgen!!!!

Av Ronja Andersson - 22 mars 2012 07:43

Här kommer en bild från hoppträningen igår

  

Ronja               Linn

Stjärnan      Knut            //Teamskimmel     

Av Ronja Andersson - 21 mars 2012 19:57

Heej!

Idag har jag hopptränat för Eva. Det gick SUPERBRA! Jag hoppade Stjärnan och vi tränade på linjer,bågar och en omhoppningssväng =) Jag är sååå nöjd! Bild kommer imorgon.

 

Nu måste jag tyvär gå Hejdå //Ronja <3

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards