ronjaaaandersson

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Ronja Andersson - 13 december 2013 15:32

Heej!


Nu är äntligen sista dagen avklarad. Ioförsig så hade vi inga riktiga lektioner idag då det var luciacup hela dagen.

Nästa vecka ska jag  och en kompis praoa hos pappa då vi har elevensval hela veckan.


Iallafall så hade vi luciacup idag. Då spelar man innebandy med hela skolan. Först sjuorna mot varandra. Sen dom som har vunnit mot sjuorna spelar mot dom vinnande niorna. Och sen det vinnane laget där spelar mot åttorna.

Man spelar alltså klass mot klass.

Det var första gången vi spelade i år eftersom vi gick på en annan skola innan. Men vi vann alla matcher! Alla i klassen vann varsin biobiljett. =)


Ikväll är det disco på skolan som gäller. Ska gå med några kompisar. Det börjar kl. 19.00 så därför kommer det inte att komma något "riktigt" inlägg ikväll.


Men nu är det bäst att jag går o duschar. Hejdåå //Ronja


Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards