ronjaaaandersson

Alla inlägg under november 2012

Av Ronja Andersson - 23 november 2012 16:26

Tjabba!


Har varit ute och ridit Lillan med mamma på Mansell och Saga på Sune =) Just nu slappar jag bara lite på mitt rum =) Ikväll ska Moa sova över här (sagas kompis) så jag ska bara stänga in mig på mitt rum o digga musik och käka godis. SKa snart äta middag så hejdå!


//Ronjiiiz!

Av Ronja Andersson - 3 november 2012 16:10

Heejsaaaaan! =)


Idag har det varit en "hästig" dag. I morse åkte vi upp på norrmalm med fyra hästar! Först red jag Lillan o mamma red Ranka. Sen red jag Zarre och Saga red Sune =) Jag red bara lite markarbete med lillan. Det gick jättebra! Sen med Zarre hoppade jag lite "styrkehoppning". Dvs. På ena långsidan var det fem studsar o på andra sidan var det en fyrkombination med kort avstånd. Det tyckte Zarre var jobbigt! Men han skötte sig ändå bra!

Snart ska jag äta middag sen blire LÖRDAGSMYS m. familjen =)

Här kommer en bild på jag och min gamla b-ponny Diva år...2008 =)

i Stöcke =)

Av Ronja Andersson - 2 november 2012 15:24

Heejsan!


Har tänkt berätta om klubbtävlinen med Mansell =)

70cm= Gick superbra! Jag nollade!! Men det blev lite dålig galopp på vissa ställen men det kommer!

80cm= Gick också super! Nollade där också =) Med mycket bättre galopp och flyt =) I love u mansell!


Sen efter tävlingen hoppade jag lillan för Buster =) Det gick också superbra och det var såå roligt. (det tyckte även lillan!)


Sen i veckan har jag bara varit med Linn. Och hon har sovit här två nätter i rad =) Såå kuul vi har haft!


Har inte så mycket mer att skriva förutom att det är FREEEDAG idag!

Här kommer två stycken bilder =) //ronjaaaaa

Jag o Mansell efter tävlingen =)

 Fina Why Light!

Foto: Nataljé Svensson

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards