ronjaaaandersson

Alla inlägg under juni 2012

Av Ronja Andersson - 25 juni 2012 08:45

Helloooo!


Igår när vi kom hem från Ava for jag o Linn o Charlotta (linns mamma) ut och red tillsammans. Det var Superkul! Stjärnan var som en studsboll att sitta på  eftersom att hon hade vilat två dagar =) Men idag ska jag vara me Limpan. De ska bli Kul!


I helgen äre tävling i Stöcke =) Jag ska täövla däär!



Nu ska jag äta frukost så Hejdå //Ronjaaaaaa

Av Ronja Andersson - 24 juni 2012 18:00

Hejsan jag har inte bloggat på ett tag nu, tog en liten paus från det. men iallafall så firade vi midsommarafton i Jämteböle!! Men vi fick inte upp midsommarstången före halv 12!! Men bättre sent än aldrig!!! Haha haha!! =) På dagen efter midsommarafton så åkte vi till Hälsingfors!!!! Idag när vi hade kommit hem så red jag, mamma och Ronja ut. Men nu ska jag gå och äta!!!


               //// Liinn <3

Av Ronja Andersson - 22 juni 2012 08:54

Miidsoommmaaaar!


Hej hej o glá midsommar!

I förrgår hopptränade jag för Buster med Zarre =) Det gick jättebra! Jag fick många nya tips.


Igår fick Zarre vila och jag red ut med Linn på Stjärnan =) Vi red lite överallt =) Det var SUPERKUL! Och vi skulle gallopera på hem vägen och då var stjärnan som een studsboll! Jag trodde jag skulle studsa ur sadeln =) För hon blir lite pigg när vi ska hem =) Nu måste jag gå ut till stallet. Idag ska vi till Ava camping

                Herråå Mvh Ronjiiz

Av Ronja Andersson - 15 juni 2012 18:36

Tjenare Tjenare!

 

Idag har jag tävlat i vindeln. Det gick bra med Stjärnan. Jag hoppade L:c med henne och dubbelnollade och kom tvåa =) Med Zarre hoppade jag L:b och blev utesluten pga. två stopp :( Men han har alltid stannat när jag har tävlat i vindeln :/

 

Snart ska vi cykla till vännäs och äta grillbuffé på hotellet. Mums!

 

Imorgon ska jag också tävla. Jag ska bara hoppa L:B med båda hästarna. Sen på kvällen kommer en Equiterapeut (stavning?) och "masserar" Zarre o Stjärnan =)

Foto: Klar för start:)

 

                               Hejdå Mvh Ronja

Av Ronja Andersson - 14 juni 2012 21:54

Hejsan nu är våran header fixad med bild!! Men idag har jag och Ronja varit med varandra. Vi red ut tillsammans också och det gick jättebra. Men nu sitter jag, Ronja och Saga och ser på TV. Nu ska jag gå så hej då!!!! <3


             // Linn <3 och Ronja <3 (och Saga <3)

Av Ronja Andersson - 14 juni 2012 08:48

Heejsan!

 

Nu äre SOMMARLOV!

 

Idag ska jag vara med Linn. Det ska bli roligt! I helgen ska jag tävla i Vindeln FREDAG-LÖRDAG. Jag har tränat att hoppa Stjärnan i Söndags. Det gick JÄTTEBRA! Jag har kommit på hur jag ska rida henne nu för att hon inte ska stanna =)

 

Idag fyller pappa år så vi ska baka Nutellatårta! MUMS MUMS....

 

                                      Mvh  Ronja

Av Ronja Andersson - 9 juni 2012 17:25

Heejsan!

 

Idag har jag varit och tittat på när Linn o Knut tävlade dressyr =) Det gick superbra för dom! Det såg jättefint ut när hon red. Hon vann LC:1. Men mer säger jag inte för det kanske hon vill berätta själv =)

 

Sen har jag inte gjort så mkt mer.. Nu ska vi snart äta. Sen ska vi ut o rida =) Jag ska rida Stjärnan...

 

Imorgon fyller min mormor år så vi ska dit och gratta henne. Sen har pappa lovat att bygga ridbana!!! Hemma på gården.. Så det ska bli jättekul när den är klar!

http://webshop.equipe.com/meetings/4323/riders/320174/photos#

 

http://webshop.equipe.com/meetings/4323/riders/320174/photos#

 

http://webshop.equipe.com/meetings/4323/riders/320174/photos#

 

Här är bilder från tävlingen i surf =)  

Av Ronja Andersson - 8 juni 2012 16:37

Heejsan!

 

Guud. Det var längesen jag bloggade nu men våran dator laggar, laggar och laggar lite mer!

 

Jag tävlade ju i Surf förra helgen. På Lördagen hoppade jag Zarre i L:C och fick en rivning. Och jag hoppade L:B med han också och då fick jag också en rivning. Stjärnan hoppade L:C med en rivning, På Söndagen hoppade jag Stjärnan L:B för första gången och fick två sstopp och blev utesluten. Zarre debuterade L:A med en rivning =) Jag är jätte nöjd!

 

Men Iaf ska jag tävla i vindeln nästa helg! Tagga Tagga Tagga!

 

Snart ska vi äta middag och sen ska jag o mamma ut och rida. =)

 

                         Hejdåååå Mvh Teamskimmel-Ronja

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards