ronjaaaandersson

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Ronja Andersson - 4 april 2013 15:11

Nu är det väl ändå dags för en frågestund! Så det är bara att ni frågar på!!! Vi svarar på alla seriösa frågor fram till Söndag!!                                          

                                                  
              

                                                  
                  MVH Teamskimmel!


Av Ronja Andersson - 4 april 2013 13:51

Hallojsan, just nu sitter jag i soffan hos Ronja och bloggar. Vi håller också på att fixa Sagas blogg (Ronjas lilla syster), gå gärna in och kika på den http://Supersaga.bloggplatsen.se, där skriver hon om sig och sin häst Superman. I går var vi inne på veterinärstationen med Knut och han fick ta bort gipset och få en ny sko!!! Efter det så var jag på bio med Alvina, vi såg på Kon-Tiki. Idag så är jag, som ni vet med Ronja. Och i helgen så ska jag till Lalla, och åka skoter!!! 


                            // Linn <3<3     

                  

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards