ronjaaaandersson

Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Frågestund med stort F!

Av Ronja Andersson - 4 april 2013 15:11

Nu är det väl ändå dags för en frågestund! Så det är bara att ni frågar på!!! Vi svarar på alla seriösa frågor fram till Söndag!!                                          

                                                  
              

                                                  
                  MVH Teamskimmel!


 
 
Tilda

Tilda

5 april 2013 10:49

Frågor:


högsta ni hoppat?
Största och minsta hästen ni ridit? ( hur höga var dom )
Hur gamla är alla era hästar? :)
Vad är era hästar för raser?
Varför började ni blogga?
Bästa minnet med en häst?
Favorit bloggen?
Beskriv eran ridstill med tre ord!
Värsta avramlingen?
Hur gamla är ni?:)
Skriv 10 stycken hästar som ni känner ( typ som ni gillar extra mycket ) INTE ERA EGNA ;)
Bästa tävlingen?
Vad gillar ni för typ av häst? Asså tex pigg,lat,het osv

This or that:

Sommar/vinter

Häst/katt

Hund/katt

Läsa bloggar/ blogga själv

Läsa kändis bloggar/ läsa "inte kändis" bloggar.

Kram :)

http://teeamjump.blogg.se

Ronja Andersson

11 december 2013 15:56

tack för alla frågor!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Andersson - 20 juni 2017 00:21

8688919412

Av Ronja Andersson - 29 november 2016 13:46

Här kommer en liten presentation om hästarna som står i stallet just nu!   Först ut blir So Long (Lasse): Min egna häst som vi köpte i augusti. Valack-f.09 e. Lux Z-Stakkato. Vi har hunnit starta några tävlingar, och varit med på Ungdomslandslage...

Av Ronja Andersson - 27 september 2016 21:25


I helgen var vi i Näset, Sundsvall på Ungdomslandslagens Breddträning. Det var för alla ponnyryttare, childrens och juniorer som har tävlat minst LA, och som satsar mot toppen! Det var en 2 dagars träning för Fredrik Spetz, som är en duktig ryttare p...

Av Ronja Andersson - 20 september 2016 21:49

I helgen var vi på ponnytävling i Piteå. Pappa fick vara hemma för att ta hand om hästarna medans jag, mamma och saga åkte med Acke och Kingen. Saga hoppade Kingen och jag fick leka B-ponnyryttare igen då jag hoppade Acke. Jag red LC-LB på lördagen...

Av Ronja Andersson - 5 september 2016 21:45

I torsdags och fredagd var Pontus Westergren här i Vännäs igen och höll träningar. Jag var med och red med Lasse :)   Första dagen tränade vi på att lägga volter. Tiometersvolter. Vi gjorde det i skritt, trav och galopp, med och utan hinder, med...

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards