ronjaaaandersson

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Ronja Andersson - 22 april 2013 20:17

Heej!


Tänkte köra en liten bloggutmaning!  Första dagen imorgon!


 
Dag 1: Favorithästar; a-ponny, b-pony, c-ponny, d-ponny & storhäst.
Dag 2: Bästa tävlingen - någonsin
Dag 3: Önskelista 
Dag 4: Drömhästen, häst jag vill köpa
Dag 5: Saker jag måste förbättra inom ridningen
Dag 6: Mitt mål med ridningen -just nu
Dag 7: This or that
Dag 8: Videoinlägg eller ny "hästfilm"
 
 
Idag har Bosse vilat.
Mamma tog Zarre på släp eftersom han är helt bra i hoven nu! LYCKA!!!
Eftersom båda vilar har jag inget att göra och då har jag inget att skriva om heller! =)
 
Men jag kommer köra bloggutmaningen varje morgon och ett vanligt inlägg på kvällen!
 
///RONJA
 
Av Ronja Andersson - 22 april 2013 07:19

Måndag igen...


Nu sitter jag och äter frukost. Den består av juice,yoghart och flingor. Är inte så bra på att äta fruost men, man får försöka!


Efter skolan tar jag bussen hem och kanske far ut och rider Zarre (om han är helt bra)


Bosse får en välförtjänt vilodag idag eftersom han var så duktig på hoppträningen och hoppade HÖGT över hinderna!   


Men nu ska jag gå och borsta tänderna, så HEJDÅ!


                                MVH Ronja!

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards