ronjaaaandersson

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av Ronja Andersson - 26 mars 2015 22:38

Halloj!


Idag direkt jag kom hem (slutade 2) så red jag Storm här hemma på ridbanan. Han var jättesnäll och fin idag! Och det är så himla skönt att ha en egen ridbana här hemma på gården! Den är mjuk på dagarna, men på kvällen blir den lite för hård för att den ska gå att rida på.


Efter jag ridit Storm red jag Nagar. Skrittade ut i 20 minuter och travade på ridbanan i ca 15 minuter. Han var jättesnäll, lite pigg eftersom han vilat några dagar. Men på slutet höll jag på att frysa ihjäl! Fötterna kändes som stora isklumpar!   


Sen gick jag in och värmde mig, och åt middag innan jag gick ut och red Ranka. Skrittade ut efter vägen i några minuter. Och sen var planen att trava och galoppera lite på banan. Men den hade hunnit frysa och bli hård. Så det fick bli lite skritt arbete. Ställde innåt och utåt, flyttade hit och dit, red serpentinbågar och åttvolter osv. Hon var iallafall jättefin!! Men det hade varit bra om jag kunde motionera henne lite mer, än att bara skritta.


Nej hörrni, nu är det bäst jag sover. Annars kommer jag inte orka kliva upp imorgon   

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards