ronjaaaandersson

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Ronja Andersson - 31 mars 2013 19:56

Tjena!



Tänkte berätta om påsklovet hittills.


I helgen har det varit hopptävling på hippo. Nationell storhästhoppning.

Jag var där igår och idag och tittade lite. Hade också med mig kameran och fotade ganska mycket!

Det var jätteroligt, och nu sitter jag och redigerar lite bilder.


Igår när vi kom hem från hippo var klockan halv sex. Och då åt vi middag (sushi) och sen skulle vu rida. Men vi frös och var lite lata, så alla fick vila. Vid halv åtta fick vi främmande av min tremening.


Idag åkte vi också in och tittade. Vi kom hem vid två och då var vi ju bara "tvungen" att rida =). Vi började med Mansell och bosse. Jag red Mansell och Mamma red Bosse medans vi värmde upp efter vägen. Sen red vi hem och då for jag och galopperade två varv runt galoppbanan. Sen hoppade jag upp på Bosse och trimmade lite dressyr på banan. det gick jättebra!!!


Efter jag ridit dom tog jag ut Zarre. Jag red först på banan sen galopperade jag 4 varv runt galoppbanan. Jag kör intervallträning för att bygga kondition!

Sen red jag ett tag på banan och han gick så himla fint!!  I helt rätt form!! ÅÅÅÅ man blir så glad!!!


Nu måste jag sluta skriva så seee u!! //Ronja

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards