ronjaaaandersson

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Ronja Andersson - 20 mars 2013 19:04

Hejsan Hejsan!

Idag har jag inte så jättemycket att skriva om men.. Försöker med ett inlägg!


Idag har båda hästarna gått. Jag red ut på Bosse och mamma tog Zarris på släp =) If i say like this.. Det blir inte så jätteseriös ridning när man har täckbyxor och det är stenhårt ute på vägen! Men jag gjorde typ allt jag kunde så det gick bra! Men båda hästarna var jättepigga!  Haha Bosse gick sidledes och typ gjorde några sparkar bakut =) HAHAHA!


Imorgon ska jag rida på norrmalm med Bosse och Sune (om inte Saga ska rida han). Men innan vi rider ska vi duscha Zarre, så alla ponnisar får följa med på norrmalm. Efter vi har ridit ska vi bygga banan inför fredagens tävling =)


Här kommer en bildbomb som jag lovat! Ps ni kanske redan sett ngra av bilderna:


Det var allt jag hade så Tjenixeen!  //Ronja!


Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards