ronjaaaandersson

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Ronja Andersson - 25 mars 2013 13:08

Hej!


Igår var det ingen bra dag! Det var som en mardröm! Våran lilla tax Olle blev...påkörd...   Därför har jag inte uppdaterat bloggen. Men jag gör ett försök idag!


Är hemma från skolan för att jag inte har smält det med Olle som hände igår...

Imorse gick jag och mamma ut till stallet o släppte ut hästarna, sen mockade vi alla boxar. När hästarna ätit upp sin frukost for jag och mamma ut och red, bara för att tänka på något annat. Hon red Bosse och jag red Mansell. Men det är ju stenhårt ute, så det blev galoppbanan istället. Det gick jättebra! Mansell var jättepigg (som vanligt alltså) . Sen åkte mamma på jobbet. Så nu är jag hemma själv med Oboy. Vi ligger här i soffan och bara myser tillsammans!   .


Zarre ska vila idag, han skulle egentligen vila igår men vi for ut och tolkade istället. Det var första gången vi tolkade med Zarre så det var lite spännande. Men han tyckte att det var skitkul! Han såg helt överlycklig ut! Sen testade vi att tolka med Sune. Men det gick inte så jättebra. Han var jätterädd för ljudet bakom!!


Men här kommer lite bilder eftersom jag inte har nå mer att skriva //Ronja och Oboy


Olle som valp

Olle lite större

Oboy o Olle

Olles happyface

Hoppas du har det bra där uppe i himmlen. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta! Älskade Olle

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards