ronjaaaandersson

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Ronja Andersson - 12 juni 2015 23:53

Hej!


Igår (Torsdag) var vi på norrmalm och hoppade, ,jag hoppade Lindy. Hoppade en bana på L:A då jag ska tävla det i helgen med henne. Hon var riktigt fin, studsade över hinderna som om det vore lägre ;) Känns riktigt bra!


I helgen är det ju då alltså tävling. Lör-Sön i Vindeln. Imorgon (Lördag) Hoppar både Lindy och Nagar LB-LA, och på söndag får vi se vad dom hoppar, beroende på hur det har gått.


Alla grejorna är packade, 3 ponnysar duschade och vi taggar tävling ;) Godnatt!

Av Ronja Andersson - 12 juni 2015 23:49

Hej!


I Onsdags tränade jag dressyr för Katta med Nagar. Han var riktigt fin! Behövde nästan inte alls "bråka" med honom i början för att han skulle ge efter. Red serpentiner över hela ridhuset i galopp. Så det blev ju lite förvänd galopp också. I början/Slutet av varje båge lade jag en eller flera volter också.

Väldigt duktig även om han tyckte det var fruktansvärt jobbigt i slutet.

Avslutade med att rida i galopp på volt, öka och minska. Sen travade jag av honom i lång och låg form. Riktigt roligt dressyrpass som vanligt!:)

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards