ronjaaaandersson

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Ronja Andersson - 3 juni 2015 22:25

Heej! Just nu håller jag på att göra något väldigt roligt, och spännande. Jag håller nämligen på att släktforska på Nagar. Har hittat stuteriet han kommer ifrån, och på deras hemsida står det massa fakta om alla hästar/ponnysar dom har fött upp. Har bla. fått reda på att Nagar har två systrar, Nalewka och Nalinda :)

Nu har jag skickat ett mail till dom, där jag berättade lite om Nagar och även ställde lite frågor, typ om dom har några bilder på hans föräldrar. Det stog även på deras hemsida att dom gärna tog emot bilder om man ägde någon polsk häst, så jag skickade några bilder på min fina Nagar. Så nu är det bara att hålla tummarna att dom svarar helt enkelt!;) Skulle vara kul att se en bild på hans pappa, får för mig att han måste vara grymt snygg ;)

Nu är det bäst jag sover, godnatt!!

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards