ronjaaaandersson

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Ronja Andersson - 15 maj 2015 23:01

Heej!


Ledig från skolan idag också = massor av ridning såklart ;) Haha vad annars lixom?!


Har ridit 3 hästar idag iallafall.


Började med fina chanel. Lydnadshoppning med henne. Galopperade först bommar på rakt spår, sen det vi gjorde i förrgår med henne ( serpentiner över räcken som stod på medellinjen), och vi avslutade med att rida över bom, räcke, bom på böjt spår.

Hon var riktigt fin idag! Lugn, och galopperade hela galoppsprång :)


Sen efter middagen, red jag ut på en pigg Lindy som tagit det lite lugnt i veckan. Blev mycket galopp då hon inte alls ville trava. Öka, minska galoppen fick hon göra istället. Och hon är väldigt känslig, behöver bara räta upp mig så minskar hon direkt!

Väldigt skojjig är hon, alltid lika glad :)


Avslutade dagen med att trimma Kingen på ridbanan. Det blev lydnadshoppning med honom också. Han var väldigt duktig, även om han protesterade lite när det blev jobbigt.

Jag ska rida honom typ hela nästa vecka, och tävla han nästa helg eftersom han varit ett litet monster på slutet. Dock ett väldigt sött monster   



Nä nu ska jag ta och sova, har ju lite hästar att rida imorgon också!

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards