ronjaaaandersson

Alla inlägg den 22 april 2015

Av Ronja Andersson - 22 april 2015 21:31

Hej!


Idag tränade jag dressyr för Katta med Nagar. Red i 1 timme, och han gick strålande sista 15 minutrarna. Tänk om man fick börja där han går som bäst, och slippa att han ska hålla på o streta emot så fort det blir jobbigt!

Iallafall så red jag lite förvänd galopp, och efter jag ridit det ett tag i båda varven började han slappna av. Och när han väl ger efter så blir han så fruktansvärt fin. Skulle lätt kunna träna 1 timme till om han gick sådär!

Nu ska jag satsa stenhårt på dressyrträningen, för jag vill ha välridna hästar!      


Kul dressyrpass idag, lär kännas i benen och magen imorgon ;)

Av Ronja Andersson - 22 april 2015 08:56

Hej! Just nu sitter jag i skolan och gör ingenting, så vad passar då bättre än ett blogginlägg ;) 


Idag direkt efter skolan tar jag bussen hem för att träna dressyr för Katta med Nagar. Längtar!

Sen ska vi äta middag hos mormor, och efter det kanske jag åker på ponnyhoppryttarmöte eller så stannar jag hemma och rider några hästar ;) 


Nä nu är det väl bäst jag gör någonting här, så Hejdå   


Bild från en härlig uteritt igår!

 

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards