ronjaaaandersson

Direktlänk till inlägg 15 maj 2013

Live Your Life

Av Ronja Andersson - 15 maj 2013 15:52

Heej!


Just nu sitter jag och lyssnar på musik samt skriver detta inlägg. Just nu spelas låten http://www.youtube.com/watch?v=eyBuTjSNHVk Sjukt bra! Haha HÖGSTA volym!!


Igår var jag hos farmor, som vanligt på tisdagar. Sen åkte vi hem och det började regna precis när vi skulle gå ut o göra i ordning hästarna för en ridtur! Men vi väntade ett tag och vid halv 8 trotsade vi regnet och for ut o red. Vad gör man inte för att hålla tävlingshästar i toppform =). Jag kan säga att blöt blev jag!


Men idag ska vi typ också rida ut. Egentligenvetjaginte. Men kanske kommer ett inlägg senare om hur/vart vi reed!


Saknar dig. Saknar dig så sjukt mycket, minns våran vinst i KM:et. Du var så fin och hoppade strålande. Glömmer dig aldrig. LOVE U!


Hejdåå //Ronja



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Andersson - 20 juni 2017 00:21

8688919412

Av Ronja Andersson - 29 november 2016 13:46

Här kommer en liten presentation om hästarna som står i stallet just nu!   Först ut blir So Long (Lasse): Min egna häst som vi köpte i augusti. Valack-f.09 e. Lux Z-Stakkato. Vi har hunnit starta några tävlingar, och varit med på Ungdomslandslage...

Av Ronja Andersson - 27 september 2016 21:25


I helgen var vi i Näset, Sundsvall på Ungdomslandslagens Breddträning. Det var för alla ponnyryttare, childrens och juniorer som har tävlat minst LA, och som satsar mot toppen! Det var en 2 dagars träning för Fredrik Spetz, som är en duktig ryttare p...

Av Ronja Andersson - 20 september 2016 21:49

I helgen var vi på ponnytävling i Piteå. Pappa fick vara hemma för att ta hand om hästarna medans jag, mamma och saga åkte med Acke och Kingen. Saga hoppade Kingen och jag fick leka B-ponnyryttare igen då jag hoppade Acke. Jag red LC-LB på lördagen...

Av Ronja Andersson - 5 september 2016 21:45

I torsdags och fredagd var Pontus Westergren här i Vännäs igen och höll träningar. Jag var med och red med Lasse :)   Första dagen tränade vi på att lägga volter. Tiometersvolter. Vi gjorde det i skritt, trav och galopp, med och utan hinder, med...

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards