ronjaaaandersson

Alla inlägg den 24 april 2016

Av Ronja Andersson - 24 april 2016 22:25

Nu ÄNTLIGEN kan jag skriva det jag har längtat efter. JAG HAR FÅTT BÖRJA RIDA T2 NU IGEN!!

Han är haltfri, och efter 3 veckor med massor av skrittande har jag nu fått börja rida honom.

Red han första gången igår. Han var som en bomb att sitta på ;)

Idag var han betydligt lugnare! Han går 10 min skritt, 20 min skritt + trav, 10 min skritt. Alltså totalt 40 minuter per dag men med mycket skritt.

Rider han på mikmar pelhamet nu i början, bara för att ha en liten "livlina"   ifall han får för sig att hitta på något kul ;)

Log genom hela passet idag tror jag. Blir glad bara man kollar in i hans snälla, busiga ögon!

   


Igår red Hannah dressyr på Lindy igen. Och wow vilken skillnad det har blivit på slutet. Förresten så tyckte även Hannah att hon funkade myyycket bättre på Micklemtränset. Stor skillnad på ponnyn verkligen!

 


Bäst jag sover nu. Nationella prov i Engelska imorgon...   

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards