ronjaaaandersson

Alla inlägg den 2 december 2015

Av Ronja Andersson - 2 december 2015 21:34

Hej! Längesen jag bloggade nu, jag vet. Men vi har haft väldigt många lätta prov i skolan, så jag har helt enkelt inte hunnit blogga. 

 


Lite uppdatering nu då. 


Nagars vintervila är över nu och han har börjat skritta. Lindy vilar fortfarande och nu vilar även Ranka. 

Med T2 går det bra. Carro provade hoppa honom en dag och vi fick nya tips. Nu har vi bytt bett i hoppningen, från ett typ av pelham till ett hissbett, happy mouth. Vilket funkar super. Han drar inte ihop halsen lika mycket och det gör att han inte blir lika stark. Förut när jag tog i tyglarna har halsen bara blivit kortare och kortare och tillslut så går det ju inte att ta mer. Men nu så!

Nu gäller det bara att hitta ett bett jag kan rida på hemma. Men vi jobbar på!

 



Och snart är det julafton, som jag längtar! Har köpt 2 julklappar hittills. 


Och på lördag hörrni blir det spännande! Men det får ni veta lite mer om senare i veckan ;) 


Hörs, Hejdå! 

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards