ronjaaaandersson

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Ronja Andersson - 29 juni 2014 22:10

Hej!


I helgen (igår och idag) har vi varit i Vindeln på tävling. Igår var vi där med Saga och Maja, och idag med mig och Ranka.

Nagar fick inte hoppa någonting då han tävlade förra helgen, och ska tävla nästa helg.


Idag hoppade jag alltså Ranka:


90 cm bed A/A- Ja, inte så mycket att säga egentligen. Hade en bra galopp och kom helt rätt på alla hinder. Dubbelnolla och rosett =)


1 m bed A1:a- Var riktigt taggad. Hade ännu bättre galopp och ännu bättre känsla. Det var 35 startande och f¨rån början nollade ingen. Men sen mot slutet började nollorna komma. Jag blir ännu mer taggad när jag vet att det nästan inte är någon felfri.

Hade en riktigt bra känsla runt hela banan, och vi nollade!

Det var 9 placerade och 10 som gick till omhoppning. Jag hoppade näst sist, och alla andra red som galningar!

Vinna eller försvinna var det som gällde.

Jag svängde där det gick att svänga och red med henne hela vägen. Nollade även omhoppningen! Och det räckte till en 3:e plac. 6 tiondelar från 2:an =)

Världens bästa Ranka, två starter och 2 rosetter =))



Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards