ronjaaaandersson

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Ronja Andersson - 25 juni 2014 13:59

Som de flesta kanske redan vet, så har vi köpt två nya ponnysar. En ponny till mig och en till Saga.


Min ponny heter Munsboro Lucinda (kallas Lindy) och är ett 6 årigt C-ponnysto från Irland. Hon är väldigt snäll och okomplicerad. Väldigt försiktig av sig. Hon är gul med en vit stjärna i pannan.

Vi red dom för första gången här hemma igår. Dom brydde sig inte om någonting, inte ens tåget?!


Från början ska vi bara hoppa ungponnyklasser med dom, och inte stressa.


Sagas ponny heter Munsboro Boogie (kallas Kingen) och är en 5 årig valack också från Irland såklart. Han är världens sötaste ponny måste jag säga =) Och Saga o Kingen passar perfekt tillsammans!


Kommer att skriva mer om Lindy sen när vi har börat rida lite mer =)


Hejdå /Ronja




Av Ronja Andersson - 25 juni 2014 12:24

Köpte lite saker i Strömsholm och på Mitt Hjärta som jag tänkte visa. Supernöjd med allt! Tack mamma,pappa och bästa Carro på Equeen!


En boxgardin, en ryktväska och en täckeshängare från Anna Scarpati. Allt är i samma "serie" och matchar superbra =)


Här ser ni boxgardinen och ryktväskan.

 

 

  Och här är väskan!=)


Fick även en animo kavaj! Som jag har längtat.

Tycker att den var jättefin med lite rosa detaljer, och det är kul när det inte är så många som har just den modellen!=)


Hade ingen bild på täckeshängaren men...


Hejdå //Ronja

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards