ronjaaaandersson

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Ronja Andersson - 1 april 2014 19:25

Nu närmar det sig första omgången i elitserien.

Tidigt i år fick vi frågan om att göra ett allianslag med Vindelns ridklubb.  Där jag och min kompis Frida Carlsson skulle ingå i laget.


Vi har träffats några gånger för att träna tillsammans, och få bättre sammanhållning. Bla. en spadag med övernattning på Vindelns ridklubb. Och i Söndags hade vi banträning här i Vännäs.


Elitserien går över tre kvalomgångar i vår zon. Det är i Bollnäs, Sundsvall och Vännäs. De två bästa lagen i zonen (totalt nio stycken) går vvidare till Lag-SM på Strömsholm i Juni.


I helgen går alltså första omgången i Bollnäs. Och jag hoppas såklart att få rida den omgången, då Nagar känns i toppform just nu!


Det ska bli spännande att tävla på så stora tävlingar med svårare banor och större startfält.


Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards