ronjaaaandersson

Alla inlägg den 30 december 2014

Av Ronja Andersson - 30 december 2014 14:11

Bättre sent än aldrig =) Och sorry för dåliga bilder....


Jag fick en supersnygg Kingsland kofta!

 

En till KL kofta, fast i fleece som sitter jättebra. Perfekt att träna i nu på vintern.

 

Ett par jättesnygga KL mjukisbyxor. Perfekta att dra utanpå vita ridbyxorna!

 

Veredus Young-Jump bakbenskydd.


En dator!!!

3 st Eos ( fick 2 st gröna, så jag ska byta ett)


Victorias secret, Aqua kiss


Wet Brush (Hårorste som är speciellt gjord för blött hår, men kan självklart användas i torrt hår också)

 
 
Värmeskydd från Disp Core
 
Leave-in cream
 
 
Arganolja
 
Fick några fler hårprodukter också =)
 
2 par skor
ett par svarta kilklackar också (hittar ingen bild på dom)
 
Massor med fina bilder på min älskling!
 
Åh vad det är störande när bilderna hamnar åt fel håll!!!!!!!!!!!
Fick fler saker också, men jag hinner inte skriva mer!
 
Hejdå =)
 
 
 
 
 





Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards