ronjaaaandersson

Alla inlägg under februari 2013

Av Ronja Andersson - 21 februari 2013 08:05

Heej!
Blev tyvärr inget inlägg igår för datorn laggade elr vad man nu ska säga .
Just nu står jag på hammar o ska ha spanska. Blev ett kort inlägg men.. Hejdå //Ronja

Av Ronja Andersson - 19 februari 2013 19:02

Hej!
Idag har de varit en långtråkig dag i skolan. Men men... Sen har jag varit hos fArmor till typ sex. Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle rida men det blev inte.Har ingenting att skriva förutom att jag sitter just nu o ser tv. Men hejdåå [Ronja]

Av Ronja Andersson - 19 februari 2013 08:06

Hejsan! Just nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Idag har vi bara jobbiga, tråkiga o långa lektioner :-(.
Efter skolan sKa jag gå till farmor för mamma jobbar till kl 6 ikväll... När vi kommer hem ska jag typ rida ut på Zarre.. Vi konditionstränar han ju. Så det blir att galoppera mke..

Igår red jag ju först Zarre. Och sen red jag Mansell, jag red fram på ridbanan sen for vi ut o galopperade. Det var såå härligt!!! O han är så snäll. Jag galopperade full galopp på långa tyglar o han tyckte det var såå roligt!!!
Jaja nu är jag framme på skolan så hejdåå //Ronja
Gammal bild från i somras. Gräset är alltid grönare på andra sidan!!!

.

Av Ronja Andersson - 19 februari 2013 08:01

Heejsan svejsan!!! Nu sitter jag i korridoren på skolan och väntar på att alla andra ska komma. Men ikväll ska jag åka till farmor efter skolan och äta mat, så då får Knut vila idag. Jag och Ronja bestämt att vi ska försöka göra 2 inlägg var per dag, mera bilder också!!

Mvh Linn <3

<3

Av Ronja Andersson - 18 februari 2013 21:15

Hejsan idag när jag kom hem från skolan red jag och mamma ut på Sugar och Knut. Det gick bra. :-) Sen har jag gjort läxa nästan hela kvällen. Men just nu sitter jag och ser på tv. :-P

Mvh Linn <3<3

Av Ronja Andersson - 18 februari 2013 17:55

Tjenare Tjenare!


Jag skrev ju i mitt förra inlägg att det skulle komma en bildbomb från Timrå, men jag har inte fått bilderna än.Men så fort dom kommer så ska jag lägga upp dom!


Idag har jag ridit ut på Zarre o mamma red Ranka. Vi galopperade o galopperade! Håller på att konditionsträna Zarre nu för han har världens SÄMSTA kondition =) Så vi ska rida o galoppera ut mke nu.


Har inte så jätte mkt mer att skriva förutom att jag ska ut o rida Mansell nu så hejdååå! //Ronjaa

 Jag o Zarre framridning i Timrå. Foto:Tova Seger (Zarres förra ägare) ^^

^Bästa hästskötaren Linn!!! <3 ^^^^ <3

 Jag o Zarre prisutdelning L:c



Av Ronja Andersson - 18 februari 2013 11:52

Just nu sitter jag med Alvina och Emilia och några till och väntar på att So:n ska börja. Skojigt va. Men har ni tittat ut genom fönstret och sett att det regnar regnbågar??!!!! Coolt va??!!!! Visst har vi coola fossingar!

MVH LINN <3<3
Av Ronja Andersson - 17 februari 2013 21:31

Idag har jag varit uppe på Norrmalm och hoppat Knut, han var superfin och vi hoppade en bana på 1 meter! I helgen så är det tävling på Hippo i Umeå. Då blir det lc på lördag och lc, lb på söndag. Då ska jag även hoppa en annan häst som heter Sugar, ld med henne. Men här kommer några bilder på Knut!!!!

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards