ronjaaaandersson

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Ronja Andersson - 8 februari 2013 14:13

Tjenareee!


Just nu sitter jag bara o lyssnar på musik o gör ingenting!

Tänkte berätta om Buster träningen förra helgen.


Lördag:

Hoppade Lillan. Hon var såå lugn och fin! Vi jobbade lite markarbete och hoppade fyrkombination mm.

Jag hoppade också Zarre. Han var lite seg men sista rundan var klockren!!!!


Söndag:

Hoppade banhoppning med Lillan, det märks att vi har hittat varandra nu. För jag vet verkligen hur jag ska rida! Hon hoppade allt utan problem!!

Jag hoppade också Mansell. Det har aldrig gått bättre, hoppade en bana på 90-95. Har nu bestämt att jag ska tävla han i Umeå om typ två veckor =) SPÄNNANDE



I helgen har jag Grönt Kort kurs. Och sen ska jag väl bara rida =)


Nästa helg äre första tävlingen för i år i Timrå =) Ska hoppa Zarre o Lillan =) Det ska bli JÄTTEKUL! Jag har verkligen längtat!


Ps. Nu har jag fått tillbaka mitt minneskort till kameran, så ska försöka ladda upp meer bilder. Men ni kan väl kommentera om ni vill ha ngra speciella bilder!

Nu har jag ingee mer att skriva så Hejdå o ha en underbar helg! //RONJA!!





Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards