ronjaaaandersson

Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Ronja Andersson - 8 oktober 2015 21:19

Heej!

I Tisdags var det Carroträning för ponnysarna. Det var jättemånga som inte kunde träna och därför var vi bara tre i våran grupp: Jag, Saga och Julia. Perfekt, för då hinner man få mer hjälp ;) 

Jag red Nagar och saga red Lindy. 

Vi tränade på galoppombyten i början. Man fick välja mellan enkelt byte (alltså sakta av till trav och byta galopp, eller flygande byten. Och jag gjorde enkla byten med Nagar bara för att han blir så stressad annars ;) 


Sen hoppade vi en övning som jag lägger in banskiss på imorgon. Och avslutade med en kort bana med låga hinder. Jag red Nagar med gramantygel bara för att han skulle vara avslappna och inte springa med huvet högst upp i luften. 

Han var väldigt väligt fin! 


Saga och Lindy hoppade lite högre. Typ en bana på LC-LB. Dom är söta ihop dom där 2!

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards