ronjaaaandersson

Alla inlägg under mars 2012

Av Ronja Andersson - 19 mars 2012 16:36

Hejsan!  

 

Igår tävlade jag ju på SURF det gick ju ganska bra =)

 

L:D med stjärnan 0fel o rosett

L:C med stjärnan 4 fel i omhoppningen

L:C med zarre Fick lägga en volt = 4 fel

L:B med zarre var det ett JÄTTELÄSKIGT hinder så han stannade två gånger på det hindret o det var näst sista hindret i grunden. Men Jag fick ju över han!!

 

Jag är iaf jättenöjd med mina två ÄLSKLINGAR!     /Ronja

 

Av Ronja Andersson - 17 mars 2012 08:18

Heej!

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag!

Men iaf. Igår va jag på Disco. Det var jätte kul! Linn och hennes klass ordnade discot    Idag ska vi duscha tre hästar på norrmalm för det är tävling på SURF imorgon. Medans mamma duschar Zarre och Bella (bella är min lillasysters häst)

ska jag rida Stjärnan i ridhuset  

  En bild från tävlingen med Zarre

  En bild från tävlingen med stjärnan

 

Herrå/Ronja

Av Ronja Andersson - 11 mars 2012 15:42

  Heej!

Idag tävlade jag ju på norrmalm =) Det gick SUPERBRA! Jag hoppade först 70 med Stjärnan (det var clearound) så jag fick en rosett för vi fick noll fel! Sen hoppade jag båda hästarna i L:C För Zarre blev det 70 cm och för Stjärnan blev det 80 cm. Det var bedömning A:0 A:0 (grundomgång och omhoppning) Med Zarre blev jag dubbelnolla och det blev jag med Stjärnan med! Det var bara två placerade i klassen och det blev JAG och JAG!   jag vann med Zarre och kom tvåa med Stjärnan! Jag är SUPERNÖJD för det var ju första tävlingen med Stjärnan och första tävlingen i år med Zarre.


  Ps. Min lillasyster tävlade också

Av Ronja Andersson - 10 mars 2012 20:52

Heej! Här kommer min tävlingsoutfit för imorgon.

            Kommentera vad ni tycker om det! Hejdå //Nervös Ronja =)

Av Ronja Andersson - 9 mars 2012 17:53

Nu har jag just kommit hen från norrmalm. Jag red Zarre o Stjärnan. Man måste ju finslipa lite innan tävling! Men det gick iaf. Jättebra!

Nu ska jag snart äta middag sen blire FREDAGSMYS med familjen. Och imorgon ska vi till agnäs o åka slalom. Sen ska vi smörja grejer till tävlingen  


             Hejdåå ///Ronja

Av Ronja Andersson - 8 mars 2012 16:53

Heej!

 

Nu har jag kommit hem från agnäsbacken =) Där åkte jag slalom o jag testade också snowboard   Det gick väl sådär, men man kan ju inte vara bra på allt =)  

 

På söndag är det hopptävling på  norrmalm. Jag ska hoppa både Zarre o Stjärnan. Jag är redan sjukt taggad!    Hejdå  //Ronja 

 

Bild från agnäs =)

Av Ronja Andersson - 5 mars 2012 14:08

Heejsan!


Nu har jag just kommit in från stallet =) Jag har mockat,fyllt spån mm.

Snart ska vi åka o hoppa på norrmalm, jag ska hoppa stjärnan och kanske Zarre. Ikväll ska vi åka till Agnäsbacken, vi ska typ vara där tills torsdag =)


Bloggar sen när jag kommit hem från agnäsbacken Herrå  /Ronja


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kul att du hittade hit. Jag heter Ronja och på den här bloggen får du läsa om mig och mina 4 hästar. Här skriver jag om träning, tävling och min vardag.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards